Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

8:36 AM

Bz yg berehat

Ditulis oleh Zax

Dah masuk 3 minggu aku tak buat satu apa pun merakam. Dan juga xde sebarang projek yang dilakukan di studio. Ini semua gara2 kesibukkan melampau dan crashnya PC studio yg menyebabkan aku terpaksa format tak kurang 4 kali...

Minggu ni PC sudah siap dan aku sendiri sudah mula sikit2 utk setting balik semua software dan hardware studio. Satu kerja yang amat rumit dan perlukan kesabaran. Banyak fail2 studio aku yg hilang settingnya.

Plus, aku skrg pun agak kerap pulang lewat ke rumah. Sibuk sgt di pejabat. Bila dah balik lambat, badan pun penat. Dan itu dijadikan alasan untuk aku melupakan sahaja kerja2 studio.

Lately pun aku banyak buat lagu pop, session bass... baru2 ni tgh blajar buat music arrangement... masih banyak lg yg perlu aku belajar.. payah? Itu cabaran...

0 kata orang: