Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

10:38 AM

Blaja balik buat muzik arrangement

Ditulis oleh Zax

Masa ku kini banyak dihabiskan di homestudio. Kalo dulu, aku hanya bertindak sbg sound engineer dan penerbit album sahaja, namun skrg aku sudah mula belajar buat muzik arrangement.

Membikin muzik arrangement bukannya sesuatu yg mudah, tapi tidak juga susah. Semuanya bergantung pada apa yg aku nakkan dalam sesuatu lagu itu. Lagipun skrg baru bli midi Keyboard M-Audio 61Keys... so memudahkan gakla aku buat arrangement.

Projek baru setakat ni blom ada, sbb aku tumpukan yang masih berjalan dulu spt Feel One, Haramain dan Buraq. Tidak mahu tergesa2, kerana tugasan di opis pula semakin banyak dan menuntut aku berkorban masa bermain muzik..

1 kata orang:

Helmi Razali said...

bagus2..
hmm, entah bila la dpt blaja music arrangement dgn ijat ni..huhu