Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

9:34 AM

Current and upcoming project

Ditulis oleh Zax

Salam semua

Lately busy dgn kerja, dan sesi rakaman utk projek2 dibawah jagaan aku. Byk sebenarnya, tapi ni aku listkan secara roughly apa yg sedang aku kerjakan

1. Feel One (Nasyid - produce, mixing & mastering)
- Projek ni masih berjalan, currently sedang dalam proses rakaman vokal di studio Inteam. Aku terlibat dalam semua kerja penerbitan album ni. Empat lagu semuanya..

2. Buraq (Islamic progressive Rock - My band)
- Masih mengumpul material utk single yg jangkaannya release hujung tahun ni. Ada yg dah mula dirakam track asasnya, dan ada jugak yg masih dalam proses penulisan

3. Haramain (Nasyid - Producer/engineer)
- Satu lagu dah siap muziknya. Yang lain semua masih dalam peringkat pre-production.

4. Varios jingle (Pending)

5. Various zikir (sedang rakam foley n sound effect)

Ada lagi nnt aku update

0 kata orang: