Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

8:08 AM

Bergelumang...

Ditulis oleh Zax

Bergelumang dalam dunia politik seawal usia muda memang mencabar. Masih teringat lagi tatkala aku menyertai sebuah pertubuhan siasah org Melayu Islam seawal usia 18 tahun, tika kawan2 yg lain bertungkus lumus di menara gading demi segulung sijil

Ada yg pertikaikan kenapa aku memilih dunia pekerjaan politik sedangkan masih terbuka byk peluang utk melanjutkan pelajaran.

Namun bagi aku, pengalaman lebih berharga. Kerana minat dan cintanya aku dalam bidang ni sejak bangku sekolah, aku terus terjun dalam alam pekerjaan. There's no turning back..

Kdg2 ada gak rasa kesal terpaksa mengorbankan masa remaja aku yg patutnya sama dgn remaja lain... enjoy dgn kawan2... tapi aku terpaksa berhempas pulas setiap hari mencari rezeki.

Biarla camni. aku suka dgn dunia aku.

1 kata orang:

airikamalek said...

jangan dengar kata orang...lakukan yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga tersayang, paling penting untuk masa hadapan....