Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

10:22 AM

cabaran

Ditulis oleh Zax

Keadaan tugas aku tidak berubah. Jadual kerja aku pula semakin hari semakin ketat dengan tugas dan komitmen kerja yang terlalu banyak.

Bayangkanlah, aku berada dan menghabiskan masa di pejabatku di PWTC hampir 12 jam sehari, jika tidak dicampur dengan overtime. Kemudian bersambung pula dengan sessi studio hampir 4 jam sehari. Memang penat...

Mujurla ada keluarga yang selalu memahami kerjaya aku. Ibu dan ayah dah faham kerja aku yg tak tentu masa. Cuma terkilan gak kdg2 xde time dgn famili.

Tu semua cabaran. Hidup penuh cabaran

2 kata orang:

nuhaz said...

erm biasala ijat..mmg kdg2 rs cm xckup masa je..mana nk wt kje opis mana nk wt kje umah..termasuk lah kje2 n hobi2 yg kita minat..rs 24jam sehari cm xckup kan?hehehe

anyway gudluck ye ijat...akak doakan ijat berjaya dlm apa jua bidang yg ijat ceburi..

nnti amik award mr. happy kt blog akak ye..

http://nuhazcollections.blogspot.com/2010/06/award-from-fiza.html

Zax said...

Huhu....thanx kak