Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

9:35 AM

Dari Pada?

Ditulis oleh Aizat

Cuti Raya Cina aku habiskan di Port Dickson, bersama keluarga. Kali ni, ada famili day kecil-kecilan diantara beberapa keluarga opis mak aku... seronok gak dapat berkumpul dgn diorg... ada games, lucky draw... sayangnya, aku demam sejak Khamis lps dan lebih banyak berehat di banglo peranginan milik CIMB tu..

Balik dari PD, aku cuma berehat di rumah, sambil menggodek gear dalam homestudio yg terletak di tingkat atas rumah aku (dALam loteng bilik tidur sebenarnya)... takde sesi rakaman pun, cuma menggodek software, tweaking setting yg sesuai pada preamp dan juga sedikit guitar practice on finggering, chord ...

Tahla, bila duduk rumah terasa malas pulak... practice pun kejap2, lepastu yang lamanya dok lap gitar aje....huhuhu

0 kata orang: