Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

7:40 AM

Upgrade studio..

Ditulis oleh Aizat




Sudah beberapa hari aku menghabiskan masa di homestudio aku, tweaking setting dan menyusun semula beribu2 fail audio loops yang ada... cuma ada file2 recording yang belum aku transfer ke DVD/CD termasuk beberapa track yang masih dalam pembikinan.

Actually, aku skrg tgh berusaha utk Install Mac OSX pakai Hackintosh dalam PC aku, setelah diberi tunjuk ajar oleh PakLong aku, Azman Ismail. Actually aku dah lama mengidam pakai Mac, tp duit xde... so bila dapat tau cara ni, terus aku try.

Bukan apa, aku nak guna software Logic Pro dan Pro Tools utk sesi recording dan mixing akan datang. Alhamdulillah, ada la gak projek kecil2 yang dapat... aku mmg seronok dalam bidang muzik.. dan hasilnya, bolehlah dibanggakan walaupun aku tahu banyak lagi benda nak dipelajari...


Alhamdulillah, album Syifa pun dah kluar dan nilah peluang aku utk terus serius dalam bidang muzik ni, sambil terus menumpukan tugas2 di sebuah pertubuhan sahsiah di PWTC. Bagi aku, peluang yang ada akan aku manfaatkan untuk terus memajukan diri insyaallah

0 kata orang: