Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

3:39 PM

Ke Alam Baru

Ditulis oleh Zax

Lama tak update blog ni. Macam biasa la, aku akui bila sibuk, maka dtglah sifat malas tu. huhu.

Aku skrg baru je menamatkan PAU 2011, dan kini baru nak merasai kenikmatan cuti hujung tahun. Meluangkan masa dengan famili adalah satu perkara yg sangat menyenangkan hati aku setelah lama asik bz dgn kje dan tugas.

Skrg ni, baru nak belajar memasuki alam baru yg akan aku tempuhi kurang dua tahun dr skrg. Pastinya, tanggungjawab aku 100% akan berubah. Ada amanah yg sgt2 berat yg perlu aku pikul nanti.

Bersedia? Aku tak tau. Serius, aku mmg zero dalam nak menempuh alam yg baru ni. Bukan takut, cuma bimbang tak mampu beri yg terbaik.

Masih dalam peringkat memulakan persediaan, fizikal, mental dan duit. Benda ni bukan untuk main2...ianya mahu dibawa sampai abis nyawa

Apapun, Aku cuba mematangkan diri aku untuk menempuh alam baru nnt, insyaallah

0 kata orang: