Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

9:28 PM
Ditulis oleh Aizat

Aku baru je balik drpd sebuah pertandingan nasyid 'Pertandingan
Nasyid Kesenian Islam' anjuran Jabatan Kemas Wilayah Persekutuan di
Dewan Puspanita...guess what, adik aku si Afiq turut menyertai
pertandingan ini

Aku tak sangka pulak yg suara Afiq ni sedap. Pasal kalo nyanyi kat
ummh, suara dia dlm bese2 je, tak la sesedap mana..walaupun ada 2-3
tempat yg tergelincir, tapi masih boleh digilap.. cara pembawakan
vokal pun ok...Dapat tempat keempat...kira ok la tuhh

Well, aku jumpa byk kumpulan yg ada byk style (even dangdut) ..Ada dua
kumpulan dari Wangsa Maju n Bukit Bintang yg look mcm kumpulan yg
pro...bgs gak....ada yg nyanyi lagu Azimat Ibunda...byk kumpulan yg bagus2 aku jumpa...

Lepas tengok pertandingan, aku dgn parent pegi Pertama Complex untuk cari kasut kerja baru...dah beli dah pun, harga dalam RM200 cmtu...smpt gak aku bli memori card utk HP nokia aku nih

0 kata orang: