Aizax: Uncovered

Music - Politics - all this kind makes me...

8:20 PM

Better life utk aku

Ditulis oleh Zax

Apa Yang Tangguh??

Ya, selepas aku beristikharah dan fikir dalam2, aku ambil keputusan utk slow down atau tangguh sementara segala aktiviti muzik, recording n seumpanya tahun ini.

Kenapa? Well, bukannya apa, aku rasakan jadual kerja dan kehidupan aku makin sempit dan sesak yg menuntut aku utamakan apa yg lebih utama. Keluarga, kerjaya dan kehidupan. Aku perlukan kehidupan yang lebih sempurna dan utk itu, aku terpaksa berkorban.

Tapi bukanlah aku akan tak bermuzik. Akan buat juga, cuma akan slow buat beberapa ketika. Cuma serius projek sahaja yg aku akan btol2 fokus. Yg lain, aku terpaksa ketepikan... tak tau brape lama

Besides that, aku akan kumpul duit utk setup home studio baru aku...mungkin hujung tahun (Mac Pro on list??)...Mean while, aku mahu fokus benda lain... I want a better life for me...

0 kata orang: